فنــــــا آبــاد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

جدایی

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

تو فکر بودم 
حتی نمی دونستم چه فکری , مثه حالتی که آدم تو برزخ قرار گرفته, حس هیچکاری نداره اما دلش میخواد یه کاری بکنه
بی هدف صفحات مجازی رو مرور میکردم بلکه یه مطلب خوب پیدا بشه که دلم بخواد بخونمش
همزمان آلبوم موسیقی فیلم بادیگارد اثر کارن همایونفر رو گوش میدادم حس کردم چقدر با این تِرَک احساس یکی شدن دارم انگار که هزار بار شنیدمش؛ میشناسمش ؛ مدیا پلایر رو نگاه کردم اسم آهنگ بود :
جدایی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی