فنــــــا آبــاد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

همه یا فقط من؟

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ

کافیه صد تا مشکل و دغدغه ی ذهنی داشته باشم طوریکه از شدت مسائل اطرافم هی به خودم بگم دیگه یا یه گلوله با تفنگ بابا( که الان چند سالیه مثه خوده حاجی مون که لباس رسمی و اسلحه و پادگان و شلیک و اینارو گذاشته کنار اینم واسه خودش یه گوشه نشسته و داره با ابی و خدا چای می نوشه) می تونه کارمو درست کنه یا بی خیالی
اما ببینم یه دوستام یا حتی یه نفر که یکم میشناسمش واسش مشکل پیدا شده دیگه احساس می کنم واسه خودم کافیه باید برم سراغ این رفیقم که یا مشکلش رو حل کنم یا بتونم براش حداقل مرهمی باشم به اندازه توانم
همه اینطورین یا فقط من؟


۹۱/۱۱/۰۶
م.ن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی