فنــــــا آبــاد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خداحافظ دلبر

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

دلم درد نگرفته جمشید . نگران شدم چرا درد نگرفته
بت قول داده بودم درست
اما نمیتونم ازش جدا شم ! یا هی از دور نگا کنم می با دیگران خورده استُ با ما سر گران دارد

خوردمش ، امروز .
گفتم بیام بهداری نشون بدم ! تو دلم باشه خیالم راحته ! دلبروُ !
خیالت جم درد نمیکنه !
فقط دیگه نمیشه دیدش !
آخه دانی که چیست دولت ؟ دیدار یار دیدن !
ولی ندیدن بهتر از نبودنش !
سیگار داری ؟

رادیو چهرازی
خداحافظ دلبر

نظرات  (۱)

عالی بود. مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی