فنــــــا آبــاد

آخرین مطالب
نویسندگان

سمباده ی روان

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۹ ب.ظ
بچه بودم همیشه از اینکه می گفتن فلانی موهاش جو گندمیه تعجب میکردم که یعنی چی البته بعدا معنیشو فهمیدم ؛ اما امروز بعد از کوتاه کردن موهام وقتی خودمو جلوی آینه نگاه کردم معنی موهای جو گندمی رو به عینه دیدم و کاملا لمس کردم
این حس بدی که دوباره چند روزیه اومده سراغم 
همونیه که 4 سال پیش تموم وجودمو گرفته بود و از من فقط یه روانی ساخته بود , شبانه روز عصبی , تو بیداری یه آدم بی اعصاب تو خواب فقط کابوس
می دونم این رفتار من هیچ دردی رو دوا نمی کنه , اصلا شاید به خاطره همینه که می دونم فایده نداره بیشتر عصبی میشم
من تا کِی باید با ذهن آشفته ی خودم کنار بیام ؟
واقعا سمباده اعصاب شده واسم
۹۱/۱۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی